Dacă unele parfumuri erau oferite în onoarea zeilor (arderea tămâiei, de exemplu), istoricii contemporani sunt de acord că ele erau folosite odinioară pentru a masca mirosul corpului, urât, evident, întrucât strămoşii noştri, fără excepţie, nu se dădeau în vânt după igienă şi toaletă! Astăzi, parfumul simbolizează mai degrabă un lux, menit atât binelui personal, cât şi seductiei. Fireşte, este legat de senzualitate, de atragerea sexelor, aşa cum demonstrează nenumăratele imagini publicitare. A ne parfuma în vis poate, aşadar, indica nevoia de a seduce, dorinţa de a fi remarcat şi apreciat. Dar cum parfumul este o materie volatilă, uşoară, aeriană, el mai poate simboliza o nouă capacitate de percepere care începe să se contureze în noi: ceva mai multă intuiţie, mai multă deschidere către realităţile subtile, mai multă atenţie acordată esenţialului (parfumul fiind el însuşi o esenţă).
A ne parfuma, reprezinta dorinta de a seduce. Daca mirosul unui parfum nu ne place, este o indicatie ca se barfeste la adresa noastra.
mirosul plăcut simbolizează dorinţa de a avea o reputaţie bună. Dacă visaţi că vă parfumaţi, înseamnă că, în realitate, doriţi să vă ascundeţi slăbiciunile faţă de cei din jur.
în dispoziţie trecătoare;- mirosind- mare bucurie.
Daca o femeie viseaza ca foloseste parfum inseamna ca va cunoaste un barbat atractiv.Daca un barbat viseaza ca foloseste parfum inseamna ca va avea dispute cu prietenii.Daca visezi ca mirosi parfum inseamna ca vei fi o companie stimulenta printre persoanele de sex opus.
După părerea lui Artemidor din Efes, marele interpret de vise al antichităţii (sec. al II-lea d.Hr.), apariţia în vis a strămoşilor este indicele unor preocupări cauzate de îmtâmplări mai vechi. Probleme de familie, bineînţeles. Genetic, noi suntem moştenitori şi dependenţi de... (afla mai multe)
prevestire de bogatie, de avere;